Γιατί να επιλέξετε την τοπικοποίηση (localisation) για τη μετάφραση κειμένων μάρκετινγκ;
Οι επιχειρήσεις που υιοθετούν διεθνή στρατηγική επέκτασης πρέπει να προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας τους ώστε να ταιριάζουν στις χώρες που επιθυμούν να στοχεύσουν. Ενώ είναι εφικτό να δημιουργηθούν εντελώς νέες καμπάνιες μάρκετινγκ, αυτή η προσέγγιση απαιτεί πολλή προσπάθεια και πόρους. Εναλλακτικά, οι εταιρείες μπορούν να μεταφράσουν το αρχικό τους υλικό μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας μια …