Οι επιχειρήσεις που υιοθετούν διεθνή στρατηγική επέκτασης πρέπει να προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας τους ώστε να ταιριάζουν στις χώρες που επιθυμούν να στοχεύσουν. Ενώ είναι εφικτό να δημιουργηθούν εντελώς νέες καμπάνιες μάρκετινγκ, αυτή η προσέγγιση απαιτεί πολλή προσπάθεια και πόρους. Εναλλακτικά, οι εταιρείες μπορούν να μεταφράσουν το αρχικό τους υλικό μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας μια διαδικασία γνωστή ως «τοπικοποίηση».
Τι είναι η τοπικοποίηση (localisation) στον τομέα της μετάφρασης;
Κατά τη μετάφραση εγγράφων, υπάρχουν διάφορες τεχνικές και μέθοδοι που μπορεί να επιλέξει ο μεταφραστής, μία εκ των οποίων είναι η τοπικοποίηση. Αυτή η διαδικασία μεταφέρει τη μετάφραση σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, εξετάζοντας πολύ περισσότερα από τις λέξεις μεμονωμένα.
Η τοπικοποίηση δεν εστιάζει μόνο στη γλώσσα – στόχο, αλλά και στο κοινό -στόχο και τις προσδοκίες του. Ως εκ τούτου, γίνονται αλλαγές όσον αφορά στα έθιμα και στις συνήθειες των αναγνωστών, καθώς και στο πολιτιστικό, οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό τους υπόβαθρο.
Για παράδειγμα, όταν μια τιμή εμφανίζεται στο αρχικό κείμενο, θα προσαρμοστεί ανάλογα με το νόμισμα που χρησιμοποιεί το κοινό – στόχο. Το ίδιο ισχύει για τους αριθμούς τηλεφώνου και τις διευθύνσεις, προσθέτοντας τον σωστό κωδικό κλήσης και τηρώντας τις μορφές διευθύνσεων για να δημιουργήσετε ένα κείμενο οικείο στον αναγνώστη.
Πολλές διαφορετικές πτυχές του περιεχομένου θα προσαρμοστούν κατά την τοπικοποίηση του κειμένου, συμπεριλαμβανομένων και των ακόλουθων:
- Ημερομηνίες και ώρες
- Νομίσματα
- Μονάδες μέτρησης
- Πολιτιστικές εκφράσεις και αναφορές
- Χρήση της γλώσσας
Η τοπικοποίηση απαιτεί ένα σύνολο δεξιοτήτων διαφορετικών από εκείνες που απαιτούνται για τη συνήθη μετάφραση, καθιστώντας δύσκολο για τους μη επαγγελματίες να το κάνουν σωστά. Αυτό σημαίνει ότι είναι πάντα καλύτερο να συνεργαστείτε με έναν επαγγελματία μεταφραστή, ο οποίος είναι επίσης εγγενής ομιλητής της γλώσσας που ομιλεί το κοινό – στόχο σας.
Η τοπικοποίηση είναι ένα ουσιαστικό μέρος της διαδικασίας μετάφρασης για πολλούς τομείς, καλύπτοντας τα πάντα, από λογισμικό έως και υλικό μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου, οι επαγγελματικές μεταφραστικές υπηρεσίες θα πρέπει να περιλαμβάνουν την τοπικοποίηση ως βασικό μέρος των μεταφραστικών υπηρεσιών που προσφέρουν.
Αναθέτοντας το έγγραφό σας σε μια αξιόπιστη μεταφραστική εταιρεία, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα υλικό μάρκετινγκ σας θα έχει τον μέγιστο θετικό αντίκτυπο στο κοινό – στόχο σας.
Τοπικοποίηση ή μετάφραση για μάρκετινγκ;
Μια απλή μετάφραση θα λάβει υπόψη μόνο τη γλώσσα – στόχο και περιστασιακά τη χώρα – στόχο. Ως εκ τούτου, η τοπικοποίηση μπορεί να παράγει αποτελέσματα υψηλότερης ποιότητας καθιστώντας την υπηρεσία ή το προϊόν σαφέστερο, παρέχοντας κείμενα που είναι πιο αποτελεσματικά στην αγορά -στόχο σας.
Όσον αφορά στις καμπάνιες μάρκετινγκ, η τοπικοποίηση θα σας βοηθήσει, επίσης, να αποκτήσετε αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας της εταιρείας σας, δημιουργώντας ποιοτικό περιεχόμενο που θα έχει απήχηση στο κοινό – στόχο σας.
Με όλα αυτά κατά νου, η τοπικοποίηση είναι συχνά η καλύτερη επιλογή για πολλές εταιρείες. Ωστόσο, μερικές φορές, μια απλή μετάφραση αρκεί, ανάλογα με το περιεχόμενό σας σε συνάρτηση με το κοινό – στόχο.
Εάν οι κουλτούρες μεταξύ του αρχικού και του νέου κοινού είναι παρόμοιες, τότε είναι πιθανό το περιεχόμενο να είναι ήδη κατάλληλο για το κοινό – στόχο σας. Από την άλλη πλευρά, όσο πιο μακριά είναι αυτές οι δύο κουλτούρες, τόσο πιο πιθανό είναι ότι θα πρέπει να εξετάσετε την τοπική προσαρμογή των εγγράφων σας.
Τα οφέλη από την τοπικοποίηση του περιεχομένου μάρκετινγκ
Η διαφήμιση σε παγκόσμια κλίμακα καθιστά ακόμη πιο δύσκολο να τραβήξετε την προσοχή του κοινού, ανεξάρτητα από το εάν γίνεται μέσω κοινωνικών μέσων, εφημερίδων ή τηλεόρασης. Εάν θέλετε η καμπάνια σας να είναι επιτυχής, τότε τα μηνύματά σας πρέπει να είναι σαφή, ακριβή και πρωτότυπα στην αγορά – στόχο σας.
Η τοπικοποίηση διαδραματίζει βασικό ρόλο στη συμμετοχή του κοινού – στόχου και στην αύξηση των πωλήσεων. Με αυτήν τη μέθοδο, μπορείτε να ξεπεράσετε γλωσσικά και πολιτιστικά εμπόδια, δημιουργώντας ελκυστικές καμπάνιες που μεταφέρουν το μήνυμά σας απευθείας στο κοινό σας.
Διαφορετικά, το μήνυμά σας μπορεί να είναι δύσκολο να κατανοηθεί και τελικά να χαθεί ανάμεσα στα πλήθη ή ακόμα χειρότερα, η καμπάνια σας θα μπορούσε να τραβήξει την προσοχή για όλους τους λάθος λόγους. Αυτό το είδος κακής διαφήμισης θα μπορούσε να αμαυρώσει την εικόνα της επωνυμίας σας με δυνητικά ανεπανόρθωτους τρόπους, επηρεάζοντας την επιτυχία της εταιρείας σας στην αγορά – στόχο.
Τελικά, η τοπικοποίηση αποτελεί ουσιαστικό μέρος κάθε επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας και δεν πρέπει να αγνοηθεί ο ρόλος της. Με την τοπικοποίηση του υλικού μάρκετινγκ, σας δίνεται μεγαλύτερος έλεγχος σχετικά με την εικόνα της εταιρείας σας, ενώ παράλληλα χτίζετε εμπιστοσύνη με το νέο σας κοινό.
Επαγγελματικές υπηρεσίες εντοπισμού που σας κάνουν να σας προσέξουν
Στην Intertranslations, προσφέρουμε ποιοτικές υπηρεσίες τοπικοποίησης για διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του μάρκετινγκ. Έχουμε αναπτύξει τις δικές μας διαδικασίες για γρήγορες, ακριβείς και αξιόπιστες μεταφράσεις, βοηθώντας εταιρείες να επεκταθούν στην παγκόσμια αγορά για πάνω από 25 χρόνια.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, έχουμε δημιουργήσει ένα εκτεταμένο δίκτυο επαγγελματιών μεταφραστών που ειδικεύονται σε διαφορετικούς τομείς και μπορούν να χειριστούν πάνω από 350 συνδυασμούς γλωσσών. Συνδυάζοντας αυτούς τους ανθρώπινους πόρους με την επαγγελματική τεχνολογία μετάφρασης, εγγυόμαστε υπηρεσίες μετάφρασης υψηλής ποιότητας κάθε φορά.
Θέλετε να επεκταθείτε σε μια νέα αγορά; Δώστε στην εταιρεία σας τις καλύτερες πιθανότητες επιτυχίας με επαγγελματικές υπηρεσίες εντοπισμού που στοχεύουν στην προσέλκυση πελατών και την αύξηση των πωλήσεων. Επικοινωνήστε με την ομάδα μας σήμερα για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε.