Χάρη στην παγκοσμιοποίηση και την ανάπτυξη των υποδομών μεταφορών, η τουριστική βιομηχανία έχει αναπτυχθεί σημαντικά και παίζει σημαντικό ρόλο στις οικονομίες παγκοσμίως. Παρά αυτές τις προόδους όμως εξακολουθεί να υπάρχει ένα σημαντικό εμπόδιο που αντιμετωπίζει η τουριστική βιομηχανία, το γλωσσικό.
Η γλώσσα έχει τη δύναμη να επηρεάζει τις αποφάσεις ενός τουρίστα κατά τον προγραμματισμό του ταξιδιού του, ειδικά εάν εκείνος δεν ομιλεί τη γλώσσα της χώρας την οποία επισκέπτεται. Για ένα καλά οργανωμένο ταξίδι, οι τουρίστες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν την εταιρεία που προσφέρει πληροφορίες που μπορούν να κατανοήσουν στη μητρική τους γλώσσα.
Ως εκ τούτου, πολλές εταιρείες στον τομέα του τουρισμού επιλέγουν να παρέχουν ενημερωτικό υλικό / πληροφορίες σε πολλές διαφορετικές γλώσσες, προσελκύοντας με αυτό τον τρόπο περισσότερους πελάτες.
Μετάφραση για τον κλάδο του τουρισμού
Η μετάφραση στον τομέα του τουρισμού περιλαμβάνει οποιοδήποτε είδος εγγράφου που μπορεί να συμβάλει στην λήψη αποφάσεων του ταξιδιώτη όταν εκείνος σχεδιάζει το ταξίδι του. Τα έγγραφα αυτά περιλαμβάνουν ταξιδιωτικούς οδηγούς, ιστότοπους και χάρτες, καθώς και μενού, έντυπα και οδηγούς ήχου (audio guides). Αυτά τα έγγραφα μπορούν επίσης να διατίθενται σε μια σειρά διαφορετικών μορφών, συμπεριλαμβανομένων φυσικών και ψηφιακών, καθώς και ήχου και εικόνας.
Μεγάλο μέρος του περιεχομένου για τον τουρισμό εστιάζεται στο μάρκετινγκ των υπηρεσιών σας προσελκύοντας το κοινό-στόχο. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο περιλαμβάνει συχνά μαρτυρίες πελατών και πολιτιστικές αναφορές. Προκειμένου αυτό το περιεχόμενο να είναι προσαρμοσμένο σε διαφορετικές γλώσσες, μπορεί να χρειαστείτε υπηρεσίες τοπικοποίησης. Με την τοπικοποίηση, το περιεχόμενο προσαρμόζεται έτσι ώστε να μεταφέρει την ίδια αίσθηση με το πρωτότυπο, δημιουργώντας ένα κείμενο που μοιάζει οικείο στο κοινό σας.
Άρα, γιατί πρέπει να σκεφτείτε να μεταφράσετε τα έγγραφα σας που αφορούν τον τουρισμό; Ακολουθούν δύο από τα σημαντικά οφέλη που η μετάφραση μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή σας.
1. Κάντε το περιεχόμενό σας πιο προσβάσιμο σε πιθανούς πελάτες
Οι τουρίστες συχνά ταξιδεύουν σε χώρες όπου δεν ομιλούν την τοπική γλώσσα, και αρκετοί επικοινωνούν μόνο στη μητρική τους γλώσσα. Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό το περιεχόμενο να είναι διαθέσιμο σε πολλές γλώσσες, καθιστώντας τις πληροφορίες προσβάσιμες σε επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
Η μετάφραση του ιστότοπού σας μπορεί επίσης να σας κάνει πιο προσβάσιμο με άλλους τρόπους. Με τη διάθεσή του ιστότοπου σε πολλές γλώσσες, η εταιρική σας ιστοσελίδα θα έχει περισσότερες πιθανότητες να εμφανίζεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ανεξάρτητα από τη γλώσσα που χρησιμοποιείται. Αυτό θα επιτρέψει στους πελάτες να ανακαλύψουν την επιχείρησή σας πολύ πιο εύκολα, επιτρέποντάς τους να έχουν πρόσβαση στις σελίδες σας στη μητρική τους γλώσσα.
2. Δημιουργήστε αίσθημα εμπιστοσύνης με ποιοτικές μεταφράσεις
Ένα από τα πλεονεκτήματα του τουρισμού είναι ότι συχνά οι προηγούμενοι πελάτες θα σας βοηθήσουν να βρείτε νέους πελάτες. Το να αφήσετε μια άρτια εντύπωση είναι απαραίτητο και η παροχή ποιοτικών μεταφράσεων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώσετε τους ταξιδιώτες για την ποιότητα των υπηρεσιών σας.
Η απόδοση των κειμένων που μεταφράζετε πρέπει να είναι σαφής και συνεπής. Διαφορετικά, θα μπορούσαν να αφήσουν τους πελάτες σας με την εντύπωση ότι οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας είναι χαμηλής ποιότητας, αμαυρώνοντας την εικόνα της εταιρείας σας. Από την άλλη πλευρά, η προσφορά μεταφράσεων υψηλής ποιότητας θα δημιουργήσει μια επαγγελματική εικόνα, δίνοντας στους ταξιδιώτες την σιγουριά να σας επιλέξουν έναντι των ανταγωνιστών σας.
3. Επιλέγοντας μια αξιόπιστη μεταφραστική εταιρεία
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, μπορείτε να απευθυνθείτε σε μια αξιόπιστη μεταφραστική εταιρεία όπως η Intertranslations που ειδικεύεται στην τουριστική μετάφραση.
Η εταιρεία διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο μεταφραστών που είναι εγγενείς ομιλητές της γλώσσας – στόχου σας. Επιλέγοντας μόνο τους καλύτερους μεταφραστές, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι παρέχουμε ποιοτικές μεταφράσεις του τουριστικού σας περιεχομένου. Έτσι, χρησιμοποιώντας επαγγελματικές υπηρεσίες μετάφρασης, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι τα κείμενά σας θα αποδοθούν με τον καλύτερο τρόπο, ώστε να προσελκύσετε το κοινό σας. ο μεταφραστής μπορεί να κάνει όλες τις προσαρμογές στα κείμενα, από την αλλαγή νομισμάτων έως τη χρήση διαφορετικών ιδιωματισμών.
Όσον αφορά στο μάρκετινγκ, οι μεταφραστές μπορούν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα. Με την υπηρεσία γνωστή ως transcreation («δημιουργική» μετάφραση), η μετάφραση γίνεται πιο ελεύθερη στοχεύοντας περισσότερο στην ορθή απόδοση του νοήματος, σύμφωνα με τα πολιτιστικά δεδομένα, και λιγότερο στη μετάφραση των λέξεων, έτσι ώστε να προσελκύσετε το κοινό επικοινωνώντας μαζί του στη γλώσσα και με τον τρόπο που έχει συνηθίσει να επικοινωνεί. Αυτή η μέθοδος είναι ελαφρώς πιο δημιουργική, προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα από το κείμενο της γλώσσας – πηγής για να φέρουμε τη μετάφραση πιο κοντά στην κουλτούρα της γλώσσας – στόχου.
Είστε έτοιμοι να επεκτείνετε την τουριστική σας επιχείρηση; Επιλέξτε μια αξιόπιστη μεταφραστική εταιρεία και μείνετε ήσυχοι πως οι μεταφράσεις σας είναι υψηλής ποιότητας, αντάξιες της φήμης της εταιρείας σας και εμπνέουν εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες σας.