Κυριαρχήστε στις αγορές – στόχους σας! Την σημερινή εποχή, οι μεταφράσεις των κειμένων μάρκετινγκ γίνονται ολοένα και περισσότερο δημοφιλείς στην αγορά των γλωσσικών υπηρεσιών. Αυτό συμβαίνει επειδή μεγάλος αριθμός πολυεθνικών εταιρειών επεκτείνουν τις δραστηριότητες τους εκτός συνόρων. Τι συντέλεσε, όμως, στην διεθνή ανάπτυξη αυτών των εταιρειών που κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές εδώ και δεκαετίες;
Η καθιέρωση της παρουσίας εκτός συνόρων περιλαμβάνει μια άρτια καθορισμένη στρατηγική, μια ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς, καθώς, επίσης, καινοτόμα και ανταγωνιστικά προϊόντα και ευκαιρίες. Αυτές οι εταιρείες έχουν πραγματοποιήσει εντυπωσιακές μάρκετινγκ και διαφημιστικές καμπάνιες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, μεταξύ άλλων, αποτελούν και οι εταιρείες Nike, Sephora ή ακόμα και Mercedes και Barilla. Ανεξάρτητα από τον τομέα που δραστηριοποιούνται, οι συγκεκριμένες εταιρείες έχουν ισχυρή εμπορική επωνυμία (brand name) και είναι αναγνωρίσιμες σε όλο τον κόσμο.
Οι περισσότερες εταιρείες θέλουν να επεκταθούν σε ξένες αγορές, εδώ έρχεται η μετάφραση μάρκετινγκ που είναι ένα βασικό στοιχείο της στρατηγικής διεθνοποίησης.
Τι είναι η μετάφραση μάρκετινγκ;
Ένας φιλόδοξος στόχος
Η μετάφραση μάρκετινγκ είναι ένας τύπος μετάφρασης που προωθεί την επωνυμία σας εκτός συνόρων με στόχο τη διεθνή ανάπτυξη της εταιρείας σας.
Η πρόκληση είναι διττή: να προσφέρουμε μετάφραση υψηλής ποιότητας προσελκύοντας ένα ευρύ κοινό.
Ένα μεγάλο εύρος εγγράφων
Η μετάφραση μάρκετινγκ περιλαμβάνει διάφορους τύπους εγγράφων, που χρησιμοποιούνται για την προώθηση της επωνυμίας σας. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα:
- Διαφημιστικά και μάρκετινγκ αρχεία – έντυπα, φυλλάδια, φυλλάδια, White Papers, γραφικά υπολογιστών, συμβόλαια, έρευνες αγοράς, έρευνα για τον ανταγωνισμό, εκστρατείες, διαδικτυακά σεμινάρια
Γιατί είναι σημαντική η μετάφραση μάρκετινγκ;
Ένα αναπόφευκτο βήμα
Απαραίτητη προϋπόθεση για να επεκταθείτε διεθνώς είναι μια πετυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ. Θα πρέπει κατ’ αρχάς να μεταφράσετε το περιεχόμενό σας και, επιπλέον, προκειμένου να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας θα πρέπει να επενδύσετε σε μια υψηλής ποιότητας μετάφραση μάρκετινγκ.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα
Η μετάφραση μάρκετινγκ σάς επιτρέπει να πραγματοποιήσετε μια στρατηγική επικοινωνίας πωλήσεων και μάρκετινγκ προσαρμοσμένη στις τάσεις και τις πολιτισμικές συνθήκες της εκάστοτε αγοράς. Στόχος – που σας ενδιαφέρει να πετύχετε – είναι να συμμορφωθείτε με τους κανόνες που διέπουν την αγορά.
Χρειάζεται να επικοινωνήσετε την επωνυμία σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας καλύτερα ακόμα και από μια τοπική εταιρεία, με τελικό στόχο να καθιερωθείτε, ακόμα και να γίνετε ηγέτης στη νέα πολυπόθητη αγορά!
Η «δημιουργική» μετάφραση (Transcreation) στην υπηρεσία της μετάφρασης μάρκετινγκ
Τα οφέλη της «δημιουργικής» μετάφρασης (transcreation)
Είναι μια μετάφραση με πολιτιστική και δημιουργική διάσταση. Το περιεχόμενό σας όχι μόνο μεταφράζεται τέλεια, αλλά επίσης είναι δημιουργικό, πρωτότυπο και ελκυστικό ώστε να προσελκύσετε το κοινό που στοχεύετε.
Οι μεταφραστές μας είναι εγγενείς ομιλητές με άριστες γλωσσικές δεξιότητες. Είναι επίσης ειδικοί στο μάρκετινγκ, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας, και γνωρίζουν πως να σας υποστηρίξουν στην διεθνή σας ανάπτυξη.
Ξεχωρίστε από τον ανταγωνισμό
Στην εταιρεία Intertranslations, οι μεταφραστές μας φροντίζουν ώστε το μήνυμά σας να φτάσει στην αγορά – στόχο σας. Οι μεταφράσεις σας είναι 100% προσαρμοσμένες, συμβαδίζουν με την επωνυμία σας και συμφωνούν με την πολιτική επικοινωνίας μάρκετινγκ. Σας βοηθάμε να διατηρήσετε τη συνέπεια με τις αξίες και την εικόνα της επωνυμίας σας. Στόχος μας είναι να κάνουμε την επωνυμία σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό!
Μερικές συγκεκριμένες περιπτώσεις
Μια κακής ποιότητας μετάφραση
Ας πάρουμε το παράδειγμα της εταιρείας Coca-Cola, όταν εισήλθε στην κινεζική αγορά, η μάρκα επέλεξε μια κυριολεκτική μετάφραση του ονόματός της (Kekoukela). Η μετάφραση δεν ήταν η κατάλληλη, δεδομένου ότι σημαίνει “βάτραχος γεμάτος με κερί”. Έτσι, η ομάδα μάρκετινγκ επέλεξε τελικά να μετονομάσει την επωνυμία σε «Kokoukole», που σημαίνει “ευτυχία στο στόμα”.
Επιτυχής επικοινωνία
Η Nike κατάφερε να αξιοποιήσει τη δύναμη της αφήγησης για να δημιουργήσει την επιθυμία, την αίσθηση του “ανήκειν” και της πίστης μεταξύ των πελατών της. Το σύνθημα “Just Do It”, η διοργάνωση των διαφημίσεων, η παρουσίαση των προϊόντων, όλα αυτά δημιουργούν μια πραγματικά αποτελεσματική στρατηγική για την ανάπτυξη της μάρκας, ειδικά διεθνώς.
Η μετάφραση μάρκετινγκ θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη στη διεθνή στρατηγική επέκτασης. Όταν γίνεται από έναν έμπιστο συνεργάτη που θα σας βοηθήσει σε αυτό το εγχείρημα, όπως η εταιρεία μας, αποδεικνύεται σημαντικό πλεονέκτημα για την ανάπτυξη της επωνυμίας σας.
Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την τοπικοποίηση και τη «δημιουργική» μετάφραση (transcreation)!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο για να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα!