Τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ όπως τα κοινωνικά μέσα, το SEM, το PPC και τα emails παίζουν ολοένα και πιο σημαντικούς ρόλους στην προώθηση εμπορικών σημάτων, προϊόντων και υπηρεσιών. Το email μάρκετινγκ είναι ένα από τα αποτελεσματικότερα κανάλια και πρέπει να αποτελεί βασικό μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
Τι είναι μια καμπάνια μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Το email μάρκετινγκ είναι μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ όπου στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απευθείας στους πελάτες, ενημερώνοντάς τους για προϊόντα, εκπτώσεις και άλλα νέα. Ανάλογα με τους επιχειρηματικούς σας στόχους, η email marketing καμπάνια θα μπορούσε να έχει διάφορους στόχους, όπως την προσέλκυση δυνητικών πελατών, την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών ή την ενημέρωση για εκδηλώσεις.
Το περιεχόμενο, η μορφή και η συχνότητα της καμπάνιας σας εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς. Παρόλο που η δημιουργία και ο σχεδιασμός μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι μια χρονοβόρα εργασία, ορισμένες πλατφόρμες διαθέτουν πρότυπα email που δημιουργούν καμπάνιες σε χαμηλό κόστος.
Διεθνείς καμπάνιες email marketing
Το email μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά χρήσιμο για την επέκταση σας σε διεθνείς αγορές και την προσέγγιση του κοινού – στόχου σας, καθιστώντας το ιδανικό για οποιονδήποτε στοχεύει στην παγκόσμια αγορά. Ωστόσο, αυτή η στρατηγική έχει τις δικές της προκλήσεις. Δεδομένου ότι οι καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα απευθύνονται σε διαφορετικές διεθνείς αγορές, θα πρέπει να λάβετε υπόψη την τοπική γλώσσα και την κουλτούρα. Είναι σημαντικό, για μια επιτυχημένη καμπάνια, να δημιουργείτε περιεχόμενο που συνδέεται με τους αναγνώστες σας και προβάλλει την επωνυμία σας με σωστό τρόπο.
Είναι επίσης σημαντικό να εξετάσετε τυχόν ισχύοντες κανονισμούς. Για παράδειγμα, για τις εταιρείες που εμπορεύονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενημερώθηκε πρόσφατα ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR), αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις χειρίζονται προσωπικά δεδομένα. Οι ισχύουσες αλλαγές ενισχύουν το θεμελιώδες δικαίωμα της ιδιωτικής ζωής, συμβάλλοντας ακόμη περισσότερο στην προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Τοπικοποίηση των καμπανιών μάρκετινγκ
Δεδομένου ότι το μάρκετινγκ αφορά μόνο τη σύνδεση και την αλληλεπίδραση με το κοινό σας, οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μεταφράζετε θα χρειαστούν επίσης τοπικοποίηση. Αυτή η προσέγγιση πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα από το βασικό επίπεδο λέξεων, λαμβάνοντας υπόψη το πολιτιστικό, οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό υπόβαθρο του κοινού – στόχου. Σε αυτή την περίπτωση, όλα προσαρμόζονται ώστε να ταιριάζουν στις προσδοκίες του κοινού, όπως το νόμισμα, οι μονάδες μέτρησης, οι αριθμοί τηλεφώνου, ακόμα και τα χρώματα και οι εικόνες,
Ο στόχος της τοπικοποίησης είναι να δημιουργηθεί ένα κείμενο που να είναι οικείο στον αναγνώστη. Λαμβάνοντας υπόψη κάθε πτυχή του μηνύματος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να δημιουργήσετε μια μετάφραση που να έχει απήχηση στο κοινό σας.
Για παράδειγμα, εάν μια Βρετανική εταιρεία αποφασίσει να πραγματοποιήσει μια email καμπάνια μάρκετινγκ στην Κίνα, τότε το περιεχόμενο πιθανότατα θα πρέπει να τοπικοποιηθεί. Η τοπικοποίηση θα περιλαμβάνει τη γλώσσα, αλλά και τα χρώματα και τις εικόνες που χρησιμοποιούνται, καθώς τα χρώματα στην Κίνα έχουν σημασία. Για παράδειγμα, ενώ το κόκκινο χρώμα σημαίνει καλή τύχη, το λευκό χρώμα σχετίζεται με το θάνατο και το πένθος. Ο τρόπος με τον οποίο η μάρκα σας χρησιμοποιεί το χρώμα θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο που το νέο κοινό αντιλαμβάνεται την επωνυμία σας.
Επιλέγοντας μια αξιόπιστη μεταφραστική εταιρεία
Εφόσον αποφασίσετε να μεταφράσετε το περιεχόμενό σας, είναι προτιμότερο να απευθυνθείτε σε μια αξιόπιστη μεταφραστική εταιρεία που ειδικεύεται στο μάρκετινγκ. Αυτό θα διασφαλίσει ότι το έργο σας βρίσκεται σε ασφαλή χέρια, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε στην επιχείρησή σας, ενώ η εταιρεία θα αναλάβειτην τοπικοποίηση του περιεχομένου σας για καλύτερα αποτελέσματα.
Μια επιτυχημένη email μάρκετινγκ καμπάνιας
Κατά τη δημιουργία μιας διεθνούς email μάρκετινγκ καμπάνιας, η μετάφραση είναι απαραίτητη. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά άλλα σημεία που πρέπει να λάβετε υπόψη για να είναι επιτυχής:
1. Προσαρμόζεται σε διαφορετικά είδη κοινού με τμηματοποίηση της αγοράς (market segmentation)
Ο πελάτης ή το κοινό – στόχος βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των email μάρκετινγκ καμπανιών. Ανάλογα με την αγορά που στοχεύετε, το κοινό σας αλλάζει. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μια στρατηγική τμηματοποίησης της αγοράς για κάθε συγκεκριμένη αγορά.
Ο προσδιορισμός ενός συγκεκριμένου κοινού μέσω της τμηματοποίησης της αγοράς θα σας βοηθήσει να γνωρίσετε το κοινό που στοχεύετε και πώς να συνεργαστείτε καλύτερα μαζί του. Υπάρχει μια σειρά μοναδικών πολιτιστικών πτυχών που πρέπει να ληφθούν υπόψη, από τις διαφορετικές ζώνες ώρας που ελέγχουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους έως τις συνήθειες των καταναλωτών τοπικά.
Είναι επίσης σημαντικό να λάβετε υπόψη τον βαθμό προσήλωσης που έχει το κοινό σας στο εμπορικό σήμα σας, καθώς και το εύρος των ηλικιών του κοινού σας. Αυτοί οι παράγοντες μπορεί επίσης να διαφέρουν από αγορά σε αγορά και ως εκ τούτου θα επηρεάσουν τον τρόπο χρήσης αυτής της γλώσσας.
Η τμηματοποίηση της αγοράς θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε σωστά το μήνυμά σας, ώστε να μπορείτε να επικοινωνείτε απευθείας με τους αναγνώστες σας. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ένα εξατομικευμένο περιεχόμενο που έχει απήχηση στο κοινό σας, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τελικά τις πωλήσεις.
2. Διαφορετικό μήνυμα για κάθε αγορά
Ο τρόπος με τον οποίο εκτελείτε τις καμπάνιες μάρκετινγκ μέσω email είναι αποκλειστικά δική σας επιλογή. Μια επιλογή είναι η δημιουργία νέων καμπανιών για κάθε μεμονωμένη αγορά. Αυτή η προσέγγιση απαιτεί να συμμετέχουν στη δημιουργία κάθε προτύπου email δίγλωσσα άτομα και αυτό είναι μια πολύ χρονοβόρα προσέγγιση.
Η μετάφραση και η τοπικοποίηση της ίδιας καμπάνιας σε διαφορετικές γλώσσες είναι συχνά μια απλούστερη προσέγγιση που εξακολουθεί να προσφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα καθολικό email με ένα μόνο μήνυμα, το οποίο στη συνέχεια μεταφράζεται για κάθε αγορά μέσω της τοπικοποίησης.
Αυτή η προσέγγιση εξακολουθεί να σας επιτρέπει να λαμβάνετε υπόψη το πολιτιστικό, οικονομικό, πολιτικό και κοινωνικό υπόβαθρο του κοινού σας. Παρόλο που το αρχικό μήνυμα είναι το ίδιο, προσαρμόζεται για να δημιουργήσει μια νέα έκδοση που θα έχει το σωστό αντίκτυπο στο νέο σας κοινό.
Για παράδειγμα, σε ορισμένες αγορές, οι εκπτώσεις είναι λιγότερο αποδεκτές από άλλες. Ενώ ένα κοινό θα θεωρήσει μια έκπτωση σαν μια ευκαιρία, ένα άλλο μπορεί να το δει ως ένα σημάδι ότι η μάρκα είναι «φθηνή». Καποιος μεταφραστής με εξειδίκευση στην τοπικοποίηση θα μπορεί να λάβει υπόψη αυτές τις διαφορές και να προσαρμόσει το μήνυμα για να δημιουργήσει τη σωστή εικόνα για την επωνυμία σας.
Σας βοηθά να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες
Στην Intertranslations, προσφέρουμε υπηρεσίες τοπικοποίησης και μετάφρασης σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένου και του μάρκετινγκ. Χάρη στην ομάδα των επαγγελματιών μετάφρασης και τοπικοποίησης, προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε περισσότερους από 350 διαφορετικούς γλωσσικούς συνδυασμούς.
Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια άρτια παγκόσμια email μάρκετινγκ καμπάνια, επικοινωνήστε σήμερα με έναν από τους ειδικούς μας στην τοπικοποίηση. Μπορούμε να βοηθήσουμε στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας, δημιουργώντας μια θετική εικόνα της μάρκας σας, αυξάνοντάς τις πωλήσεις σας σε κάθε αγορά.
Η ιατρική βιομηχανία αντιμετωπίζει συνεχώς την πρόκληση της διατήρησης της ακρίβειας στις μεταφράσεις εγχειριδίων ιατρικών…
Στη σημερινή παγκόσμια οικονομία, η ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας πέρα από γλωσσικά εμπόδια είναι πιο κρίσιμη…
Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο εργάζεστε, στόχος της μετάφρασης είναι να διευκολύνει την αποτελεσματική…
Οι νομικές μεταφράσεις απαιτούν τη μέγιστη δυνατή ορθότητα και ακρίβεια. Είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί η…
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι πραγματικά η πιο παγκοσμιοποιημένη βιομηχανία. Ο έντονος ανταγωνισμός, οι μεταβαλλόμενες αγορές, οι…
Συχνά στις συναλλαγές μας με δημόσιους φορείς και υπηρεσίες της Ελλάδας ή του εξωτερικού, όπως…
This website uses cookies.