Πώς να δημιουργήσετε μια παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ;

Με τις περισσότερες επιχειρήσεις να λειτουργούν σε διεθνή κλίμακα, υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη για μετάφραση. Οι καταναλωτές προέρχονται πλέον από όλο τον κόσμο και έτσι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να δημιουργήσουν μια παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ για να προσεγγίσουν ομιλητές διαφορετικών γλωσσών. Για αυτόν τον σκοπό, οι επιχειρήσεις μεταφράζουν τα διαφημιστικά τους έντυπα, το περιεχόμενο της εταιρικής τους σελίδας, το μπλογκ και τα δελτία τύπου σε ένα μεγάλο εύρος γλωσσικών συνδυασμών.

Η μετάφραση υλικού μάρκετινγκ είναι θεμελιώδης για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης παγκόσμιας καμπάνιας μάρκετινγκ. Η τοπικοποίηση των κειμένων μάρκετινγκ θα σας βοηθήσει να έχετε μια ισχυρή παγκόσμια παρουσία αυξάνοντας την προβολή σας στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό θα σας βοηθήσει να είστε ανταγωνιστικοί και είναι ένα κρίσιμο βήμα για όσους θέλουν να προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες σε μια διεθνή αγορά. Παρ’ όλα αυτά, πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων εξακολουθούν να μην μεταφράζουν το περιεχόμενο μάρκετινγκ τους.

Για να γίνει η επιχείρησή σας γνωστή σε παγκόσμιο επίπεδο και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσπάθειες διεθνούς μάρκετινγκ, θα χρειαστείτε μια τοπική καμπάνια μάρκετινγκ. Με μια μετάφραση υψηλής ποιότητας προσαρμοσμένη στην κουλτούρα και τη γλώσσα του κοινού-στόχου σας, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας της καμπάνιας σας για μέγιστη απόδοση επένδυσης (ROI). Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η μετάφραση των κειμένων μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα παγκόσμιο κοινό.

Προσαρμογή στην τοπική κουλτούρα

Ενώ όλοι οι τύποι μετάφρασης στοχεύουν να μεταφέρουν το ίδιο μήνυμα σε διαφορετικές γλώσσες, οι κανόνες για τη μετάφραση μάρκετινγκ είναι λίγο διαφορετικοί. Η μετάφραση ιατρικών, νομικών και τεχνικών κειμένων πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο αυθεντική ως προς το κείμενο πηγής. Αυτό σημαίνει ότι ο μεταφραστής θα επιδιώξει να μιμηθεί τον τόνο, το ύφος και τη δομή του αρχικού κειμένου.

Ωστόσο, για να είναι επιτυχημένο το περιεχόμενο μάρκετινγκ, πρέπει να έχει απήχηση στο κοινό-στόχο. Όταν εμπλέκεται ο πολιτισμός, η απλή μετάφραση του περιεχομένου λέξη προς λέξη μπορεί να παραμορφώσει το μήνυμα και να το κάνει να χάσει τον αντίκτυπό του. Από την άλλη πλευρά, το τοπικό μάρκετινγκ προσαρμόζει το περιεχόμενο για να διασφαλίσει ότι εξακολουθεί να μεταφέρει ξεκάθαρα το αρχικό μήνυμα. Λαμβάνοντας μια ευέλικτη προσέγγιση στη μετάφραση και λαμβάνοντας υπόψη το πολιτισμικό, οικονομικό και κοινωνικό υπόβαθρο των αναγνωστών, μπορείτε να μεταδώσετε το ίδιο μήνυμα και να διατηρήσετε το περιεχόμενό σας σχετικό.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί εδώ ότι παρ’ όλο που η μετάφραση μάρκετινγκ περιλαμβάνει στοιχεία παράφρασης, δεν είναι δημιουργική γραφή. Η μετάφραση μάρκετινγκ επικεντρώνεται αποκλειστικά στην προσαρμογή του υπάρχοντος γραπτού περιεχομένου του υλικού μάρκετινγκ. Αντίθετα, η δημιουργική γραφή αναδημιουργεί όλα τα στοιχεία του υλικού μάρκετινγκ, από το περιεχόμενο και τη διάταξη έως τα χρώματα και τις εικόνες.

Υλικό ψηφιακού μάρκετινγκ

Το ψηφιακό μάρκετινγκ παρέχει πολλαπλά εργαλεία για να επικοινωνούμε με το κοινό μας, από τους ιστότοπους και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για να δείξετε στους πιθανούς πελάτες σας ότι έχουν σημασία για εσάς, η ομάδα που είναι υπεύθυνη για το μάρκετινγκ πρέπει να τους συμπεριλάβει σε κάθε στάδιο της παγκόσμιας στρατηγικής μάρκετινγκ. Όταν έχετε να κάνετε με ένα παγκόσμιο κοινό, η μετάφραση του περιεχομένου σας στη γλώσσα του είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό.

  • Εταιρικός ιστότοπος

Πρώτα απ ‘όλα, ξεκινήστε με τον ιστότοπο της επιχείρησής σας. Αυτό είναι ίσως το πιο σημαντικό κανάλι μάρκετινγκ και γι’ αυτό θα πρέπει να είναι διαθέσιμο στις μητρικές γλώσσες των αγορών-στόχων σας. Η μετάφραση του περιεχομένου σας θα επιτρέψει στους πελάτες να πλοηγηθούν ελεύθερα στον ιστότοπό σας για μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη. Επιπλέον, η μετάφραση του ιστολογίου σας θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, επιδεικνύοντας την εμπειρία σας και παρέχοντας συμβουλές.

Για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για επιτυχημένη παγκόσμια επέκταση, θα πρέπει επίσης να εξετάσετε μια πολύγλωσση στρατηγική SEO. Η συμπεριφορά των χρηστών διαφέρει μεταξύ χωρών, γλωσσών και πολιτισμών και επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο αναζητούμε ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη στρατηγική τοπικού μάρκετινγκ, μπορείτε να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας ώστε να στοχεύσετε κατάλληλες λέξεις-κλειδιά για το κοινό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να κατατάξετε υψηλότερα στα σχετικά αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης, αυξάνοντας τη ροή της οργανικής επισκεψιμότητας και δημιουργώντας ποιοτικούς δυνητικούς πελάτες από το διεθνές κοινό.

  • Email

Το email marketing παραμένει ένα ισχυρό κανάλι για την προσέλκυση, την αλληλεπίδραση και τη σύνδεση με τους ανθρώπους. Παρέχοντας πολύτιμο περιεχόμενο τακτικά, μπορείτε να μετατρέψετε τους υποψήφιους πελάτες σε πιστούς πελάτες. Η μετάφραση των καμπανιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας επιτρέπει να στοχεύσετε το διεθνές κοινό σας, δημιουργώντας τοπικό περιεχόμενο μάρκετινγκ που εμπνέει δράση σε πολλές αγορές.

  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνουν στην επωνυμία σας φωνή, επιτρέποντάς σας να αλληλεπιδράσετε απευθείας με πιθανούς πελάτες. Αυτό όχι μόνο διαμορφώνει την εικόνα και τη φήμη της εταιρείας σας, αλλά σας δίνει επίσης την ευκαιρία να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

Η πιο κοινή παγκόσμια στρατηγική μάρκετινγκ είναι η δημιουργία διαφορετικών προφίλ κοινωνικών μέσων για διαφορετικές αγορές. Αυτό σας δίνει την ευκαιρία για να μεταφράσετε και να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας ώστε να ταιριάζει σε πολλά διαφορετικά κοινά. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να έχουν ισχυρή επιρροή στην επιτυχία σας σε μια επιλεγμένη αγορά, επομένως η χρήση ενός μεταφραστικού γραφείου θα συμβάλει στην προστασία της επωνυμίας σας.

Οφέλη από τη συνεργασία με μεταφραστικά γραφεία

Όταν μεταφράζετε μια παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ, θέλετε το τελικό περιεχόμενο να έχει απήχηση στο κοινό σας και να εμπνέει δράση, ενώ παράλληλα να προστατεύει την εικόνα της επωνυμίας σας. Ένα επαγγελματικό μεταφραστικό γραφείο θα μπορεί να βοηθήσει αξιοποιώντας τη γλωσσική και πολιτιστική εμπειρία των μεταφραστών. Αυτό τους επιτρέπει να δημιουργούν τοπικό περιεχόμενο μάρκετινγκ που συνδέεται με το κοινό σας σε βαθύτερο επίπεδο, βοηθώντας σας να δημιουργήσετε μια ισχυρή παγκόσμια επωνυμία.

Τα μεταφραστικά γραφεία χρησιμοποιούν επίσης τεχνολογία αιχμής και έχουν πρόσβαση σε εξειδικευμένα μεταφραστικά εργαλεία. Δημιουργώντας ειδικά γλωσσάρια και μεταφραστικές μνήμες για την επωνυμία σας, μπορούν να εξασφαλίσουν συνέπεια στην ορολογία και τον τόνο της φωνής σε όλες τις εγγυήσεις μάρκετινγκ.

Τέλος, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της συνεργασίας με μια μεταφραστική εταιρεία είναι ότι έχουν καθιερωμένες πρακτικές για μια αποτελεσματική ροή εργασίας. Η μετάφρασή σας θα πραγματοποιηθεί από μια ειδική ομάδα που αποτελείται από έναν υπεύθυνο έργου, μεταφραστές και διορθωτές.

Ο διαχειριστής του έργου θα σας κρατά ενήμερους για την πρόοδο της μετάφρασής σας και θα χειριστεί τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχετε στην πορεία. Ο χειρισμός της μετάφρασης θα γίνεται από ειδικούς στη μετάφραση μάρκετινγκ που είναι φυσικοί ομιλητές της γλώσσας-στόχου σας. Σε συνδυασμό με έναν τελικό έλεγχο από εγγενείς διορθωτές, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το αποτέλεσμα θα είναι μια ακριβής μετάφραση που θα έχει απήχηση στο παγκόσμιο κοινό σας.

Οι ειδικοί μάρκετινγκ σε συνδυασμό με την τοπικοποίηση 

Στην εταιρεία Intertranslations, έχουμε τοπικές ομάδες μεταφραστών και διορθωτών που είναι σε θέση να μεταφράσουν το υλικό μάρκετινγκ σε όλες τις γλώσσες της Ευρώπης, της Ασίας και της Μέσης Ανατολής. Διαθέτοντας πιστοποίηση ISO, ακολουθούμε αυστηρές διαδικασίες για να διασφαλίσουμε ποιοτικά αποτελέσματα κατά τη δημιουργία τοπικού περιεχομένου μάρκετινγκ. Αυτό περιλαμβάνει συνεργασία με φυσικούς ομιλητές και τοπικούς ειδικούς της αγοράς-στόχου σας, αξιοποιώντας σε βάθος την τοπική κουλτούρα κάθε χώρα με στόχο τη δημιουργία ελκυστικού υλικού μάρκετινγκ.

Εάν επιθυμείτε να κάνετε τη μετάφραση μέρος της παγκόσμιας στρατηγικής μάρκετινγκ σας, επικοινωνήστε με την ομάδα των διαχειριστών έργων της Intertranslations. Συνεργαζόμαστε για να κατανοήσουμε τους στόχους σας, βοηθώντας σας να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη παγκόσμια καμπάνια μάρκετινγκ που μεγαλώνει την επιχείρησή σας σε μια ισχυρή διεθνή επωνυμία.      

Recent Posts

Μεταφράσεις για Ιατρικά Μηχανήματα: Χρήσιμες Συμβουλές για το Βέλτιστο Ποιοτικό Αποτέλεσμα

Η ιατρική βιομηχανία αντιμετωπίζει συνεχώς την πρόκληση της διατήρησης της ακρίβειας στις μεταφράσεις εγχειριδίων ιατρικών…

1 έτος ago

Μετάφραση τεχνικών εγχειριδίων & προδιαγραφών: 4 χρήσιμες συμβουλές

Στη σημερινή παγκόσμια οικονομία, η ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας πέρα από γλωσσικά εμπόδια είναι πιο κρίσιμη…

1 έτος ago

Τρεις Συνήθεις Παγίδες στις Μεταφράσεις του Βιομηχανικού Κλάδου

Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο εργάζεστε, στόχος της μετάφρασης είναι να διευκολύνει την αποτελεσματική…

1 έτος ago

Επαγγελματικές Μεταφράσεις Νομικών Κειμένων: τα Μυστικά

Οι νομικές μεταφράσεις απαιτούν τη μέγιστη δυνατή ορθότητα και ακρίβεια. Είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί η…

1 έτος ago

Μετάφραση εγχειριδίων οχημάτων. Πόσο σημαντική είναι;

Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι πραγματικά η πιο παγκοσμιοποιημένη βιομηχανία. Ο έντονος ανταγωνισμός, οι μεταβαλλόμενες αγορές, οι…

1 έτος ago

Επικύρωση μετάφρασης από δικηγόρο: Πότε και γιατί

Συχνά στις συναλλαγές μας με δημόσιους φορείς και υπηρεσίες της Ελλάδας ή του εξωτερικού, όπως…

1 έτος ago

This website uses cookies.