Με την άνοδο της χρήσης των διαδικτυακών πληρωμών καθώς και των ευρυζωνικών συνδέσεων, τα τυχερά παιχνίδια είναι πιο εύκολα προσβάσιμα για τους καταναλωτές. Απλά και γρήγορα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ μπορούν να συμμετέχουν σε τουρνουά αθλητικών στοιχημάτων από την άνεση του σπιτιού τους. Οποιοσδήποτε έχει λογαριασμό Paypal ή τραπεζικό λογαριασμό μπορεί να παίξει τυχερά παιχνίδια.
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη τυχερών παιχνιδιών διαθέσιμα στο διαδίκτυο, ξεκινώντας από πόκερ και κουλοχέρηδες και καταλήγοντας σε ρουλέτα, μπλάκτζακ και μπακαρά. Παρά τις επιμέρους διαφορές μεταξύ αυτών των παιχνιδιών, οι ιστότοποι των τυχερών παιχνιδιών έχουν, συνήθως, ένα κοινό χαρακτηριστικό – μπορούν να κερδίζουν χρήματα μέσω του marketing συνεργατών (Affiliate Marketing).
Οι τυπικές διαδικτυακές πλατφόρμες μάρκετινγκ όπως το AdSense και οι διαφημίσεις στα social media έχουν όρους χρήσης που περιορίζουν τον τύπο περιεχομένου που μπορεί να διαφημιστεί. Σε αυτή την κατηγορία εμπίπτουν και τα τυχερά παιχνίδια. Ως εκ τούτου, τα προγράμματα συνεργατών έχουν γίνει η πιο δημοφιλής στρατηγική μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται από τη βιομηχανία των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών.
Το μάρκετινγκ συνεργατών είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους προώθησης μιας επιχείρησης διαδικτυακού καζίνο. Αυτό περιλαμβάνει την προώθηση μιας επωνυμίας, ενός προϊόντος ή μιας ιστοσελίδας μέσω διαφημίσεων που τοποθετούνται σε ιστότοπους τρίτων. Όταν ένας επισκέπτης κάνει κλικ στο διαφημιστικό banner ή στο backlink ανακατευθύνεται στον ιστότοπο του καζίνο.
Η διαφημιστική προμήθεια από ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών είναι μία από τις υψηλότερες, με το κέρδος να φτάνει έως και τα 20 ευρώ για κάθε μετατροπή. Συγκριτικά, θα χρειάζονταν χιλιάδες προβολές σελίδας και κλικ για να κερδίσετε το ίδιο ποσό με το AdSense ή το AdBrite.
SEO για ιστοσελίδες τυχερών παιχνιδιών
Για να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτήν την προσοδοφόρα ευκαιρία, οι συνεργάτες ιστοτόπων τυχερών παιχνιδιών πρέπει να βεβαιωθούν ότι ο ιστότοπός τους ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι μέσω SEO (Search Engine Optimization / βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης). Αυτή είναι μια μακροπρόθεσμη στρατηγική μάρκετινγκ που βελτιώνει τον ιστότοπό σας έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η υψηλότερη κατάταξη της επιχείρησης σας στα πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό δημιουργεί μια σταθερή ροή οργανικής επισκεψιμότητας από ποιοτικούς πελάτες που ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Γενικά, οι περισσότεροι άνθρωποι κοιτούν μόνο την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων όταν κάνουν αναζήτηση στο Google. Ως εκ τούτου, η κατάταξη ενός ιστότοπου θα πρέπει να αποτελεί ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης. Εάν ο ιστότοπος συνεργατών σας κατατάσσεται υψηλότερα, θα έχετε περισσότερους επισκέπτες και θα αυξήσετε τις πιθανότητες να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας ή στο backlink σας. Αυτό σημαίνει περισσότερες μετατροπές και επομένως περισσότερη προμήθεια.
Δεδομένου ότι κάποια σημαντικά κανάλια μάρκετινγκ περιορίζουν η ακόμα και απαγορεύουν εντελώς το περιεχόμενο τυχερών παιχνιδιών, οι ιστότοποι συνεργατών είναι σημαντικοί, όσον αφορά στην προβολή και στην επισκεψιμότητα, για τα διαδικτυακά καζίνο. Εξαιτίας αυτού, αυξάνονται σε δημοτικότητα με αποτέλεσμα να εντείνεται ο ανταγωνισμός των διαφημιζομένων. Το SEO μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε έκθεση και να αυξήσετε τη ροή οργανικής – δωρεάν – επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας.
Από λέξεις-κλειδιά και ελκυστικό περιεχόμενο έως τη δημοσίευση κριτικών, μάθετε παρακάτω πώς μπορείτε να διατηρήσετε μια καλή κατάταξη για σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Συμβουλές SEO για περισσότερη επισκεψιμότητα
Η δημιουργία ενός ιστότοπου είναι το πρώτο βήμα αλλά δεν αρκεί. Εάν θέλετε να σας βρουν οι πελάτες σας, θα πρέπει με κάποιον τρόπο να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό και να βρεθείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι ιστότοποι τυχερών παιχνιδιών είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί, αλλά συνθέτοντας μια στρατηγική SEO, μπορείτε να ενισχύσετε την έκθεσή σας και να δημιουργήσετε μια σταθερή ροή οργανικής επισκεψιμότητας. Οι τρεις βασικοί πυλώνες του SEO είναι η συνάφεια, το κύρος (authority) και η εμπειρία χρήστη. Δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε καθένα από αυτά.
1. Βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών για συνάφεια
Το πρώτο σας βήμα είναι να ερευνήσετε τις λέξεις-κλειδιά που θα φέρουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αυτή η έρευνα λέξεων-κλειδιών μπορεί να πραγματοποιηθεί χρησιμοποιώντας εξειδικευμένο λογισμικό όπως το Semrush ή ακόμα και το ίδιο το Google. Το επόμενο βήμα είναι να γράψετε το περιεχόμενό σας σύμφωνα με το τι αναζητούν οι χρήστες, απαντώντας στις ερωτήσεις που οι χρήστες έχουν συνήθως.
Ο τρόπος που λειτουργεί το SEO, έχει αλλάξει. Παλαιότερα, αρκούσε να γεμίσουμε μία σελίδα με τις λέξεις-κλειδιά που μας ενδιέφεραν και οι μηχανές αναζήτησης ανταποκρίνονταν ανεβάζοντάς μας στην κατάταξη, για αυτούς τους όρους. Πλέον, το Google τιμωρεί τους ιστότοπους που χρησιμοποιούν μεγάλο αριθμό λέξεων-κλειδιών προκειμένου να τo ξεγελάσουν. Οπότε, ακόμα κι αν μερικές φορές μοιάζει να λειτουργεί αυτό το τέχνασμα, είναι μία πολύ κακή πρακτική γιατί είναι θέμα χρόνου μέχρι να το αντιληφθεί το Google και να ρίξει τη σελίδα στην κατάταξη ή ακόμα και να την αφαιρέσει εντελώς από τα αποτελέσματα.
Αντίθετα, φροντίστε το κείμενό σας να είναι ανθρωποκεντρικό, να περιλαμβάνει τις λέξεις-κλειδιά σας όπου χρειάζεται, οι εικόνες να έχουν alt description και η σελίδα να περιλαμβάνει meta-περιγραφή. Το SEO δεν είναι σπριντ, είναι μαραθώνιος, οπότε καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε εάν κάνετε σωστές κινήσεις και ανεβείτε σταδιακά και «μόνιμα» παρά εάν προσπαθήσετε να ανεβείτε με τεχνάσματα γρήγορα και ως αποτέλεσμα, σύντομα, πέσετε ξαφνικά και «μόνιμα».
Αυτό μπορεί να φαίνεται αντίθετο στην αρχή, καθώς πώς θα μπορούσε ο περιορισμός των λέξεων-κλειδιών σας να επεκτείνει την απήχησή σας; Ωστόσο, δεδομένου ότι κάθε σελίδα έχει τη δική της ευκαιρία για κατάταξη, η στόχευση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών long tail θα σας δώσει στην πραγματικότητα πολλές ευκαιρίες για εμφάνιση σε διαφορετικές αναζητήσεις. Θα σας βοηθήσει επίσης να εμφανίζεστε σε πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης, έτσι η επισκεψιμότητα που κερδίζετε θα προσφέρει δυνητικούς πελάτες υψηλότερης ποιότητας.
Αφού κερδίσετε τις πρώτες λέξεις-κλειδιά σας, θα χρειαστεί να συνεχίσετε να δημοσιεύετε ελκυστικό περιεχόμενο τακτικά μέσω αναρτήσεων ιστολογίου, άρθρων, βίντεο και συνεντεύξεων. Πολύ περιεχόμενο δημοσιεύεται στο διαδίκτυο σήμερα, αλλά δεν είναι όλο σχετικό. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να εστιάσετε στην παροχή ποιότητας έναντι ποσότητας. Στη συνέχεια, δημοσιεύοντας νέο περιεχόμενο, μπορείτε να ενημερώσετε την Google ότι ο ιστότοπός σας είναι ενημερωμένος και παρέχει τρέχουσες πληροφορίες.
2. Χρησιμοποιήστε backlinks για «κύρος» (authority)
Στο SEO, η σημασία μιας σελίδας σε σχέση με ένα ερώτημα αναζήτησης είναι σημαντική. Εάν έχετε κύρος, τότε θεωρείστε ως έμπιστος ηγέτης στον κλάδο σας και θα κατατάσσεστε υψηλότερα. Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google υπολογίζουν το κύρος χρησιμοποιώντας μια ποικιλία διαφορετικών σημάτων. Ένας από τους παράγοντες που έκαναν την Google να ξεχωρίζει για την ποιότητα και τη σχετικότητα των αποτελεσμάτων που μας παρέχει, είναι και η χρήση της ανάλυσης συνδέσμων ιστού ως κριτήριο κατάταξης.
Το να συμβαδίζεις με τους διαρκώς μεταβαλλόμενους αλγόριθμους κατάταξης σελίδων της Google μπορεί να μοιάζει δύσκολο δεδομένου ότι συνεχώς αλλάζουν τα κριτήρια των μηχανών αναζήτησης. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικές δοκιμασμένες μέθοδοι για τη βελτίωση του SEO και της συνολικής βαθμολογίας ποιότητας της Google, μία από τις οποίες είναι τα ποιοτικά backlinks από ιστότοπους υψηλής επισκεψιμότητας και ποιότητας.
O σύνδεσμος από τρίτο ιστότοπο, προς κάποια σελίδα σας, ονομάζεται backlink. Όταν ένας ιστότοπος υψηλής κατάταξης συνδέεται με τον δικό σας, ουσιαστικά ψηφίζει τον ιστότοπό σας και σας δίνει λίγο επιπλέον «κύρος». Αυτό είναι το ισοδύναμο των εγκρίσεων του LinkedIn στον τομέα του SEO και δείχνει στην Google ότι το περιεχόμενό σας είναι σχετικό, έγκυρο και αξιόπιστο.
Μια άλλη τακτική για την οικοδόμηση κύρους είναι η προβολή κριτικών, οι οποίες αποτελούν σημαντικό πλεονέκτημα για ιστοτόπους τυχερών παιχνιδιών όσον αφορά στο SEO και τις μετατροπές. Ο αλγόριθμος της Google επιβραβεύει ιστότοπους που διαθέτουν θετικές κριτικές χρηστών, βοηθώντας σας να εξασφαλίσετε καλύτερη κατάταξη έναντι των ανταγωνιστών σας. Η δημοσίευση απόψεων χρηστών δίνει επίσης στους επισκέπτες σας εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες σας.
3. Δομή ιστότοπου για εμπειρία χρήστη
Τέλος, θα θελήσετε να εξετάσετε την πραγματική δομή του ιστότοπού σας. Κατά την παραγωγή αποτελεσμάτων αναζήτησης, οι ανιχνευτές ιστού εξετάζουν τις σελίδες σας για να προσδιορίσουν τι πραγματεύεται το περιεχόμενό σας. Εάν δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες λόγω κακής δομής και συνδέσμων που δεν λειτουργούν, αυτό θα οδηγήσει σε χαμηλότερη κατάταξη.
Ένας τρόπος για να βελτιωθεί η ανιχνευσιμότητα είναι η δημιουργία συνδέσμων και η χρήση εσωτερικών συνδέσμων. Για παράδειγμα, όταν δημιουργείτε μια νέα ανάρτηση ιστολογίου, θα μπορούσατε να τη συνδέσετε με προηγούμενες αναρτήσεις, διαφορετικές υπηρεσίες ή ακόμα και τη σελίδα επικοινωνίας σας. Αυτό όχι μόνο καθοδηγεί τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας, αλλά δείχνει επίσης στην Google τους συσχετισμούς ανάμεσα στο περιεχόμενό σας.
Η τακτική ενημέρωση του περιεχομένου σας «ενθαρρύνει» επίσης τους ανιχνευτές ιστού να επισκέπτονται πιο συχνά τον ιστότοπό σας με αποτέλεσμα να ανιχνεύουν κάθε νέο περιεχόμενο πιο γρήγορα. Ωστόσο, φροντίστε να αποφύγετε τη δημοσίευση διπλού περιεχομένου. Πρόκειται για πληροφορίες που εμφανίζονται σε πολλά μέρη με διαφορετικές διευθύνσεις URL. Παρόλο που η Google δεν εφαρμόζει επίσημα κυρώσεις για διπλό περιεχόμενο, θα φιλτράρει τυχόν πανομοιότυπες πληροφορίες με τρόπο που αυτό θα επιλέξει. Έτσι, εάν δεν φροντίσετε να «δείξετε» στο google την σωστή σελίδα, π.χ. με χρήση canonical links, ίσως καταλήξετε να δείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης μία δευτερεύουσα σελίδα αντί για αυτή που θέλετε.
Την σημερινή εποχή, το digital marketing αποτελεί απαραίτητο εργαλείο για τις επιχειρήσεις. Η δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής SEO είναι το κλειδί για την προσέλκυση μεγαλύτερης επισκεψιμότητας και πιθανών πελατών, ειδικά στον κλάδο του στοιχήματος όπου άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ είναι περιορισμένες. Όταν χρησιμοποιείται αποτελεσματικά, το SEO μπορεί να βοηθήσει τον ιστότοπο του καζίνο ή του συνεργάτη σας να διατηρήσει υψηλή κατάταξη για σχετικές αναζητήσεις.
Μερικές από τις πιο δημοφιλείς τακτικές λευκού καπέλου (white hat SEO) που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν έρευνα λέξεων-κλειδιών, ελκυστικό περιεχόμενο, backlinks και κριτικές. Αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτές είναι μακροπρόθεσμες στρατηγικές, επομένως, τα αποτελέσματα δεν θα έρθουν αμέσως. Όπως γράψαμε, δεν είναι σπριντ, είναι μαραθώνιος και τα αποτελέσματα θα σας αποζημιώσουν με το παραπάνω.
Οι πιθανές ανταμοιβές που θα μπορούσατε να κερδίσετε από μια ισχυρή στρατηγική SEO είναι υψηλές και σίγουρα αξίζει τον κόπο. Εάν χρειάζεστε βοήθεια προκειμένου να βελτιώσετε την στρατηγική σας, εξετάστε την πιθανότητα συνεργασίας με επαγγελματίες του χώρου.
Θέλετε να μάθετε πως το πολυγλωσσικό SEO μπορεί να σας ανοίξει καινούργιες αγορές; Πατήστε εδώ για να συζητήσουμε τη στρατηγική σας.
Η ιατρική βιομηχανία αντιμετωπίζει συνεχώς την πρόκληση της διατήρησης της ακρίβειας στις μεταφράσεις εγχειριδίων ιατρικών…
Στη σημερινή παγκόσμια οικονομία, η ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας πέρα από γλωσσικά εμπόδια είναι πιο κρίσιμη…
Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο εργάζεστε, στόχος της μετάφρασης είναι να διευκολύνει την αποτελεσματική…
Οι νομικές μεταφράσεις απαιτούν τη μέγιστη δυνατή ορθότητα και ακρίβεια. Είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί η…
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι πραγματικά η πιο παγκοσμιοποιημένη βιομηχανία. Ο έντονος ανταγωνισμός, οι μεταβαλλόμενες αγορές, οι…
Συχνά στις συναλλαγές μας με δημόσιους φορείς και υπηρεσίες της Ελλάδας ή του εξωτερικού, όπως…
This website uses cookies.